Usch så jobbigt

Nu var operationen över och Wilma ligger mest och sover. Inte konstigt alls då det har varit en jobbig dag för damen. Tycker det är hemskt att se henne så hjälplös. Det kom allt en tår när hon somnade,ville inte lämna henne där ensam.Ville stanna kvar hos henne. Men det var ju bara att lita på vetrinären och komma tbx senare.
Allt gick bra iaf och som det ser ut nu kommer hon förmodligen inte behöva insulin.Men än så länge ska vi hålla koll på sockret. Känns skönt att jag jobbar inom vården och har lite koll på allt med socker och provtagning. Underlättar massor.

Under helgen kommer det förmodligen inte bli så mycket bloggat. Jag har nämligen det där roliga helg passet på jobbet. Mindre kul,men sen är jag ledig i 2 dagar.

På inredningsfrontet letar jag för fullt efter tapeter och inrednings prylar.Men först är det bara att vänta på att dom som bor där nu flyttar någon gång.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det äralltid svårt att lämna sina djur, dom är ju faktiskt våra alla bästa vänner. Skönt att operationen gick bra.



Kram

2009-09-11 @ 22:05:57
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Therése

Men skönt ändå att operationen gick bra!

Fast jag förstår att det måste varit väldigt svårt att lämna henne där!



Skönt att du är ledig nu efter helgen!

Själv ska jag bara jobba natten nu, sen är det två dagars ledigt för mig med ;-)

Kram Therése

2009-09-14 @ 13:34:23
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0