Livet i allmänhet

Skulle ju egentligen inte skriva så mycket om våran vardag här i denna blogg. Men va fasen något inlägg om livet i allmänhet måste det ju få bli.

Dagen har tillbringats trånande efter saker i affärerna i stora staden Skövde.Med en sjuk hund blir plånboken snabbt tom vill jag lova. Så det är bara att låta bli att tänka på dom där kliande fingrarna när man hittar något man vill ha,till våran nya bostad. Man får bara gå vidare och drömma/tänka om det där snygga man såg. Tanken på att "någon gång kan den bli din" gör en lite gladare där inne i hjärteroten. Drömma får man ju göra.Och kan man tänka sig,det är ju gratis till och med. Det är det ju inte mycket som är,gratis alltså. Varje gång min dotter eller jag blir nödiga och måste gå på toaletten,blir jag så uppretat av att man måste ha en 5:a i fickan. Och hur många är det som har det jämt? Jag har nästan aldrig små pengar med mig. Och inte alla affärer växlar. I skövde finns det åtminstone växelapparat,men inte i denna lilla håla. Jaja nog klagat om detta.
Finns det något som retar upp er när man går på stan?
I morgon är det dags för hundens operation,är verkligen orolig.Men det ska väl gå bra antar jag. Men det är klart man blir nervös att något ska gå fel.

Vad har ni gjort för kul idag då?

//Anni


Kommentarer
Postat av: Sussi

Håller tummarna för Wilmas operation i morgon. Den kommer att gå jättefint ska du se.



Kram

2009-09-10 @ 22:36:51
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: Therése

Det är bara roligt att läsa lite om vardagen också ;-)

Kan hålla med dig om pengar till offentlig toalett, kan va väldigt irriterande, speciellt när de är lite panik!



Jag håller verkligen tummarna för lille vovven nu, hoppas allt kommer gå bra!!

Kram på dig!!

2009-09-11 @ 10:46:19
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hejsan!

sorry, för väldigt sent svar...

Tackar!

Ja, ett av hennes linne får du allt ta och köpa! =)



Fin blogg du skaffat! =)

Vart har ni flyttat någonstans?

Kramar

2009-09-11 @ 11:30:05
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0