Kan inte hålla mig borta....

Trots att det är mycket just nu,så kan jag ändå inte hålla mig här ifrån. Livet blev lite mer komplicerat över en dag och är just nu rätt mycket att tänka på. Men bloggen finns ju här för att lätta sitt hjärta. Vissa saker får man välja att hålla för sig själv,men ändå kan man på något sätt lätta det tunga.

Idag ska vi bege oss iväg för att rensa förrådet vi har i stan.Måste fixa i ordning så vi kan få in grejer som vi väljer bort i vårat nya hem. När vi ändå är i stan blir det en tur för att kika efter dom sista tapeterna. Har nu bara 3 väggar kvar i vårat sovrum.Sen är det bara att köpa lim och sådant som hör till. Nu är det bara huset som fattas. Sen är det bara att sätta igång.

Om vi inte höres mer i helgen får ni ha en UNDERBAR helg.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Jag känner igen den känslan, det är svårt att hålla sig borta från att blogga.

Kram Sandra

2009-09-19 @ 17:43:06
URL: http://inspireramera.se
Postat av: pysseliten

Samma här :) Kul at kika in och kolla av lite

Känns som man är nyfiken :))))) Nej det är så kul att få dela sitt pyssel och tips med alla som verkligen vill se :))) Samma intressen ,för alla har ju olika intressen ,och jag har mitt . Kram ha en bra söndag

2009-09-20 @ 08:49:42
Postat av: Therése

Förstår ju att det är mycket nu med alla förberedelser, men det ska bli kul å se längre fram när det börjar hända lite saker i huset...i början nu kommer det väl mest bara vara rörigt!

Men den som väntar på nåt gott..... ;-)

Kram Therése

2009-09-22 @ 17:54:37
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0