Förvaring

Trots vi inte fått tillgång till vårat nya hem,kikar jag för fullt på inrednings möjligheter och en hel del förvarings tips. Trots att vårat nya kryp in är på 104 kvm så är det tyvärr inte mycket förvaringsutrymmen. Så nu gäller det att få mina små celler där uppe att jobba stenhårt på någon snygg idé.

        

Våran säng är i denna Malm seire hos Ikea och därför vill jag ha något liknande,eller varför inte dessa snygga förvaringar?

Har ni några andra snygga,enkla och billiga tips att dela med er av?

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Här hittar du dom har skrivit ut och klippt kontaktpapper :) http://www.designonline.se/Products/sek1/Accessories/Wall+decorations/8073/Owls+v%25c3%25a4ggdekoration

2009-09-23 @ 21:25:04
Postat av: Therése

Har också MALM sängen från Ikea, och även två stycken byråar MALM.

Och dom kan jag verkligen rekommendera, väldigt rymliga och bra!



Här är vi också lite förylda, och förhoppningsvis så stannar det vid det...vill verkligen inte ha svinsjukan!

Har två jobbarkompisar som har haft skiten!

Kram Therése

2009-09-23 @ 23:29:19
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0