Höst och rysliga tider

Nu när det blir höst är det ju tyvärr inte bara löven och ruggit väder som hägrar i luften. Sjukdomar och annat rysligt flyger omkring i luften ihop med höstvädret. Haley har blivit sjuk och har nu haft 40 graders feber i 4 dagar. Var inne i söndags med henne,och det enda vi fick reda på är att det är en virusinfektion. Klart att det är tänkte jag,men det jag ville ha svar på var ju självklart om det kunde vara svininfluensan.Och det kunde det,men samtidigt kunde dom inte svara helt säkert på det,men inte heller utesluta det. Men några prover togs det inte heller. Men febern är kvar och rosslet i halsen och kräkset hänger fortfarande kvar. Ska in vid 16 tiden. Men eftersom dom inte har en aning om det kan vara vanligt virus eller inte,så får vi gå genom ambulansintaget. Ja det är väl bara att hålla tummarna och hoppas på att dom nu tar tester så vi kan få svar.

Annars så hålls renoveringen fortfarande igång.Jag har inte kunnat vara med dock,men idag ska mormor ta hand om barnen och jag ska riva tapeter i storarummet. För det är just det vi har kvar.Alla golv är lagda och lister sätts på plats. Man kan verkligen inte tro att det är samma hus. Blev riktigt snyggt och jag är nöjd med allt.
Glad att vi bytte kökstapeter.Dom vi köpte i stället passade perfekt ihop med golvet och köksluckorna.
Där kommer jag absolut kunna trivas nu.

Nu ska jag försöka göra iordning mig och ta fram kläder till barnen. Sen bär det iväg till staden.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hälsa dottern att hon får krya på sig. Hoppas att det inte var något allvarligt och försvinner snabbt.



Kram

2009-11-10 @ 20:47:17
URL: http://www.bellaochputte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0