Lördags sysslor

Livet rullar på trots sjuka barn. Haley har blivit fri från febern,men Casper har dock kvar sin på kvällarna.
Får hoppas den går över under natten.

Idag har vi varit nästan hela dagen i huset.Barnen har fått vara med. Casper fick dock bara vara en liten stund,sen fick han följa med Mormor hem.Haley och jag har målat "kryddhyllan" i köket,och hjälpt till att riva tapeter i storarummet.

  
Före:Ja grönt är ju skönt,men inte i min hylla. Efter:Nu är den vit.Ska måla några lager till,sen är den klar.

I morgon bär det iväg till huset en sväng igen.Sen måste det börjas packa här hemma.Barnen får nog stanna inne med mormor.Nu vill jag inte riskera att dom blir ännu sjukare.

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therése

Vi har sjukt barn här hemma också (det är så HIMLA många som är sjuka nu tycker jag!)

Lilleman har feber och blåsor i munnen :-(



Tycker att grön är en jättefin färg (min favvisfärg) men skulle inte vilja ha det på min kryddhylla ;-)

Så det gör du alldeles rätt i att måla vitt!!

Kram Therése

2009-11-15 @ 00:42:06
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Den var 10 gånger finare vit :)

Det verkar som denna infulensa tar tid min man har haft det ca 3 veckor nu ;( Hoppas jag och barnen klarar oss från den. Ha e bra dag för mig väntar 8 timmas jobb ;(

2009-11-15 @ 09:18:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0