Det Är Färdigt!!!!!

Är helt överlycklig. Huset är färdigt.Bara lite små fix kvar,men det är sådant vi kan fixa när vi flyttat in.Så i morgon är det min och mammas tur att vara i huset och städa. I helgen flyttar vi!!!!


Nu är storarummet färdig tapetserat. Detta är efter.


Så här såg det ut före....


Andra änden av det "nya"rummet. Ser ni "hålet"? =)


Är helnöjd med resultatet.



Kommer lägga in bilder när vi inrett och gjort det fint.
Nu ska jag gå och lägga mig med mitt stora leende som jag inte kan få bort från mina läppar.
FAN vad jag är GLAD! =)

Kram på er alla underbara!


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Härligt att det börjar bli klart nu!

Väntas bara alla möbler! =)

Ska bli spännande att se hur det ser ut med all inredning på plats!



Kramar

2009-11-19 @ 13:30:03
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0