Bor i Lådor

Nu bor vi på våran nya adress! I söndags sov vi första natten.Haley ville flytta hem till det gamla,det nya var så tråkigt. =) Casper gillar inte alls att sova på övervåningen. Men snart släpper det nog.
Men jag stor trivs,förutom alla lådor man bor i.Inget är ordentligt och alla grejer är nerpackade. Men när den gamla kojan är urplockad och städad så kan man börja fixa till det.
Jobbigt att bära när man inte mår helt okej.Har mått illa och fått besöka toaletten ett X antal gånger, ända sen jag fick reda på att det var dags för nr3. Lång tid med andra ord. Men det är bara att bära,kräkas och se glad ut. =)
Ska inte klaga,finns ju som sagt en anledning till att jag mår som jag mår.

Nu ska jag försöka läsa ikapp mina favorit bloggar och sedan plocka lite,innan det är dags för bingen.
Sov så gott =)


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Vilken mysig blogg jag snubblade in i. Hit måste jag ju komma tillbaka och läsa om mammalivet, grviditeten och huset. Så spännande. Och stort grattis till bebisen i magen. Kram

2009-11-25 @ 20:59:21
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0