På vift bland folk....



Idag har man som alla andra varit ute på vift och kikat på "rean".Jag lyckas aldrig hitta något jag fastnar för,och så var det även denna gång. Hittade bara till barnen. Casper fick en Cars tröja (han är hel tokig i detta) och Haley fick en röd kjol som hon ska ha på nyår.Och som sagt så lyckades jag bara hitta en scarf till mig. Inte alls lätt att hitta kläder man kan växa i. Hittade en tröja som jag lyckades pressa mig in i,men sen vill jag lova att det tog ett helsikes tag att få av mig den. Tror jag höll på i ca 5 min. Trodde jag skulle få köpa den på mig och bo i den resten av mitt liv. Men med min envishet lyckades jag till slut. Storleken jag behövde ha fanns inte. =( Men men,sånt är livet.

Igår var vi hos BM.Fick lyssna på bebbens hjärta,ta prover och fick bälte för foglossningen. Ska bli spännande och se om detta funkar. Casper var väldigt orolig för lilla mamma när jag låg där och BM lyssnade på bebben.
Mamma Aj sa han flera gånger. Min söta unge. =)

Har inte nämnt så mycket om julen,har väl iofs inte skrivit något här efter juldagarna. Har haft en perfekt och lugn jul. Har inte haft dom där minutrerna man behöver för att skriva ner allt som hänt. Bilder kommer oxå dyka upp inom en snar framtid.Om det är så att ni möjligtvis är intresserade med andra ord. =)

Nu ska jag ta på mig min julklapp och krypa ner i bingen.En ny dag och jobb väntar i morgon.
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: natta

Gott nytt år! hoppas att din kväll blir succé och att 2010 är bättre än 2009!

Mer bloggning och lycka! stor kram

önskar Natalie, Daisy och Stella

2009-12-31 @ 13:12:07
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

Kikar in och säger God fortsättning.

Hoppas allt är bra med dig..?!

Kram Jessica

http://jessicalillsmeds.se

2010-01-02 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0