Dags kanske....



Ja det här har blivit en riktigt tråkig blogg.Inga inlägg på över 1 vecka. Orken försvann med graviditeten.
Men tänkte uppdatera lite om vårat liv. Förra Måndagen var vi på ultraljud och fick se vår lill* bebis. Beräknat datum är 19 Maj. Med andra ord: VÄLDIGT LÅNGT dit. Allt såg jättebra ut.
I Fredags var det lucia för barnen och efter denna tillställning bakade vi med Jessica. Blev russinkakor och pepparkakshus som gick sönder. =(
Idag har vi varit och fikat hos dagmamman. Och sedan kom 2 vänner på besök. Jag och Haley har hunnit med att plantera blommor. Men det gör jag nog inte om. =) Inte inomhus iaf.

Snart är det inte långt kvar till Julafton. Idag är det sista dagen för julkorten. Men vi ska försöka skicka iväg våra ändå. Har nämligen bestämt mig för att göra egna. (Aldrig gjort så vi får se hur det blir)
Får hoppas på att dom blir bra.

Nu ska jag försöka få barnen badade,och hellst ha allt vatten kvar i badkaret. Tuff utmaning!
 Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg, vem är de som gjort den:)

2009-12-16 @ 20:10:33
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Gulliga små tomtar!

Är det en tapet man ser i bakrunden?

Den ser cool ut!:)

2009-12-18 @ 14:52:15
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Motorcykel...tjejen

Det kommer gå fort till den 19 Maj! =)

Önskar er en god jul och ett gott nytt år!

Kramar

2009-12-21 @ 22:32:09
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0