4 barns mamma



Jösses vad denna blogg är tom. Kanske skulle vara dags att piffa upp den för att få tbx lite inspiration till att förtsätta med att blogga.

Nu förtiden har jag blivit 4 barns mamma... =) Trodde faktiskt det skulle bli bra mycket svårare med 4 än med 3. Speciellt när dom små är 10månader och 1år. Men på något sätt lyckas jag pyssla ihop och planera så att allt funkar. Idag är mitt extra barn på inskolning i några timmar och sedan kommer hon hit igen. Så idag började morgonen vid 6 och sedan har det rullat på med städning och frukost. Om en stund kommer hon tbx och då ska det bli lunch och sedan våffelfest på minidraget. Spännande att göra lite äventyr med 4 barn. =) En utmaning skadar aldrig.

Nu får det bli att piffa upp hemmet och förbereda inför maten.

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

oj Grattis det har jag missat har varit dålig på att gå in hos dig så det är väl därför .Då har du verkliegn fullt upp just nu .Men kul försstår jag .

2011-03-24 @ 21:12:23
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0