Veckomatsedel problem......

Sitter och försöker få ihop veckomatsedel.... Verkligen inte det lättaste kan jag säga. Vi är en ganska kräsen familj och det gör ju inte saken lättare direkt. Hittade en sida med lite tips.(tryck på veckomatsedel så hittar ni dit)Ingen annan som har lätta och goda tips att bjuda på?

Annars för övrigt så har herrn och jag varit iväg och röstat,för det skulle man ju tydligen göra idag. Känns så onödigt på något sätt,vi blir ju ändå "överkörda" och deras fina saker dom lovar blir det inget med. Känns som tomma ord och gör allt bara ännu mer förvirrande. Men nu är det iaf röstat,så som man ska. Sen får vi se hur vårat kära land blir efter detta.


Helgen har sett ut som alla andra helger,fast denna har varit ännu lugnare.Har faktiskt bara varit hemma och tagit det extremt lugnt. Nästa helg blir det nog kalas för min bror som fyller,så vilade innan den helgen. =) (nu ljög jag kanske en aning)


Veckan ser varken så upptagen eller ledig ut,men tomma hål att fylla finns det gott om. Men ska väl försöka finslipa min veckomatlista och lite andra måsten.
Vad sker hos er?


Kommentarer
Postat av: Malin

här händer det inte så mkt heller. har med varit och röstat idag, tvättat har jag med gjort. nu så sover Alex och Jerry har precis duschat :P. Vi får ta en fika någon dag i veckan som kommer :) kram

2010-09-19 @ 16:59:11
Postat av: jessica

hallå fråga mig ;) pannkakor ena dagen :) makaronilåda ena dagen kanske, väldigt omtyckt hos barn :)

2010-09-19 @ 22:38:29
URL: http://www.nogg.se/jessijohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0