Phu....

Phu,vilken höst. Kallt och ruggigt på alla sätt. Inte bara i luften utan som sagt,på alla sätt.

Idag var det dags att ta prover för att följa hb:t... Och nu har dom fått för sig att flytta labb till vårdcentralen. Jösses vilken tid det tog. Nr 790 visades på en plutteskärm,på min lapp i handen visades nr 806. Efter 1 timme var det äntligen min tur. Och hur lång tid tog provet,ja 1-2 minuter... Men nu är det taget,så nu ska jag inte klaga. =)

Imorgon är det besök hos ortopeden för Casper. Ultrljud dags,lika spännande varje gång,för dom alltså. Dom sitter där och åh så vackert åh vilken toppen bild. För mig är det bara vita,svarta och grå sträck på en liten tv-skärm. Men skönt att se att foten sköter sig. =)

På onsdag är det dags för hudmottagningen. Hampus har blivit värre igen och nu nöjer vi oss inte med kortison.Men som väntat fick vi detta till svar när vi ringde. Att vi skulle fortsätta ytterligare 1 vecka. Men efter 6 veckors smörjning utan lyckat resultat,har vi nu gett upp. Tycker vi blir behandlade utan respekt. Så nu fick vi ryta till. Så som sagt blir det besök på onsdag! Nu jäklar!!!

Hoppas i haft en bra helg!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html

2010-09-27 @ 21:53:09
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0