Mamma-Pappa-dotter-dag


Idag fick Haley ha oss för sig själv för en stund. Det var ett bra tag sen hon fick bara var själv och göra något med oss. Så idag fick det bli bio och godismys i Skövde.
Filmen som vi såg på heter Prinsessan lillifee.. En film för små prinsessor. =) Haley tyckte den var jättebra,jag tyckte den var lite för lång för att vara en barn film. 1h13min är lite väl för "småbarn". Inte för att skryta men Haley satt faktiskt riktigt duktigt och stilla. ;) Var endel barn som inte riktigt kunde hålla myrorna borta den sista lilla stunden. Så en liten kortare film skulle ju inte skada. 
Men annars var den helt okej!

Nu ska vi fortsätta våran kväll! 
Ha en fortsatt trevlig Lördag!
 


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Självklart vill jag fota dina söta barn och även dig!! =)

När kan du??

Den här veckan är full för mig..

Men nästa vecka kan jag förmiddagar alla dagar utom tisdag tror jag. =)

Skoj!! Behöver fota lite barnbilder!! =)

Kramar

2010-09-14 @ 16:50:33
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0