En sak är säker....

Idag var vi verkligen inte uppe med tuppen. Det blev en händelserik dag igår med utflykt till Barnens hus i Tidaholm och 8 års kalas. Så inte konstigt att det är john blunds hus idag... Men kul hade vi!
Vi var där med Elvira och Majken och deras mamma,pappa och lillebror. Bilder får jag komma med senare.

På kvällen blev det kalas för kusinen Erik som fyllde 8 igår. Massor med barn = full rulle och ett och annat huvud som värkte.. =) Kusinerna lekte och hade det roligt iaf... Det är ju det som räknas!

Idag har det verkligen varit en seg dag. Och jag har kommit fram till att jag hatar MÅSTEN,det är verkligen en sak som är säkert. Snart ska det skjutsas till Minidraget och sedan när vi hämtar damen,ska vi åka till stan för att handla till kyl och frys. Tomt så det ekar vill jag lova.

Nä nu får det väl vara dags att sätta farten jag inte lyckats hitta idag.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0