Eftermiddagen

 

Här hemma har vi eftermiddag,med mys och spring.
Joline har varit här och vi har hämtat vildisarna. Har även dammsugit och försökt röja alla leksaker. Och nu helt plötsligt har soffan blevit en koja/hoppborg. Härligt Härligt,soffan tycker nog dock inte det samma! =)

När herrn kommit hem från jobb och bestyr blir det en tur med crossen. Behöver röra mig lite,min bak blir bara större och större om jag fortsätter sitta här.
I morgon ska barnen vara hemma och jag har ingen aning om vad som ska göras. Försöka hålla dom pigga och glada hela dagen,det är iaf planen!

Nä ska väl köra ännu ett varv med snabeldraken och sedan hänga tvätt!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0