En liten pojke...



För 6 månader sen kom det en liten pojke till våran jord. En pojke med stora blåa ögon och med lite lite hår.
För 6 månader sen fick vi höra hans första andetag,höra hans första skrik,för första gången fick jag hålla honom varm i min darrande famn. Namnet var redan bestämt,en Hampus hade Pappa beställt.
Idag är denna lille pojke stor han har tår och fullt med hår. 2 små vita korn sticker nu upp,ja han har fått tänder!
Ditt leende gör mig alldeles varm och ditt skratt får mitt hjärta att få fnatt.
Du blir så stor och lär dig nya hyss,du är vår son och vår bror. Vi är så glada att du finns här hos oss.

Kärleken till dig och dina syskon är oändlig.


Kommentarer
Postat av: jessica

jätte fint skrivet gumman..<3

2010-11-15 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0