Besiktning

Hampus gick allt igenom Bvc-besiktningen idag. =) Sköterskan som var med tyckte dock han var lite torr... Torr? sa jag... Det här är BRA mot vad det brukar vara! Nu kan dom reagera minsann,nu när han är lite "halvtrorr" men inte när han var som ett riktigt grovt sandpapper. När vi tog upp det då,då fick vi bara till svar: Smörja bara... Ja hallå,går ju verkligen skit bra med det!
Han har iaf gått upp och väger nu 6845g han följer sin kruva och går sakta men säkert upp. Så den nya maten gör nog susen.


Bild lånad av: Barntavlor.se

Ja annars så är det som vanligt full rulle på barnen här hemma. Dom har varit hemma i ca 1 timme och redan ser det ut som hej kom och hjälp mig här nere.. Casper lyckades på ca 10 min att välta ut korgen med leksaker,göra sönder min kära nappburk och tjata ca 20 ggr om att få bada. Haley har hunnit med att springa omkull 3 ggr och även hon tjata om badning.
Hampus ligger mest och sjunger så vackert. Han klagar då aldrig! =)
Planerna är att ta barnen och stoppa dom i badet,pyssla lite på övervåningen när dom ändå badar där. Och sedan kvällsmat,bompa och sen säng. Herrn pysslar på annat håll idag,så idag är det jag som håller ställningarna här hemma. Är lagom trött och grinig sen när herrn kommer hem! =)

Nä om man ska ta tag i plockandet så dom kan få bada en sväng!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0