5 dagar



5 dagars uppehåll och 5 dagars tråkblogg... 3 barn kan suga musten ur en precis som 1 barn kan göra. Men det är bara att räkna till sisodär 300 och bita i det sura. Men jag ska inte klaga jag har ändå världens underbaraste och bästaste barn,även om det kan bli lite väl mycket ibland. =)

I onsdags var jag och Jessica på
Gekås i Ullared. Mycket folk,men som tur var ingen kö. Plånboken godtog dock inte så mycket shopping men lite blev det allt.Tyvärr mindre än vad jag hade velat. Hittade mycket kläder till lille Hampus,men blev en Alfons dress,en body och en luvtröja. Casper fick strumpor och pyamas. Haley fick 2 tunikor strumpbyxor och pyamas. Sen fick dom även var sin leksak och inhandlade även en "bilmatta" som dom kan ha i hallen. Jag hittade lite kläder oxå,men inte värst mycket. Mannen fick bara underkläder och köpte även en farsdags present. Barnen fick vara hos Ellinor och hade det mysigt. En bra dag,fast det tyckte nog inte direkt kroppen. =)

Torsdagen var vi hemma och var sjuka. Casper var inte den piggaste fisken i vattnet,men Haley hon klättrade över allt. Vi fick även besök av 3 barn och 1 Mamma på eftermiddagen! Fikade med glass och vi mammor tog en kaffe.

På Fredagen lämnade jag och pojkarna Haley i lokalen så hon fick "klättra" av sig. Pojkarna och jag tillbringade dagen med lek och mys. På eftermiddagen när vi hämtat Haley åkte vi in till Jessica. Vi gick till bibblan och lånade lite böcker,och sedan for vi och handlade.På kvällen var det dags för 30 års kalas hos herrns bror. Och sedan blev det sängen.

På Lördagen blev det frukost på mumma med "tjejerna" på morgonen. På eftermiddagen fick vi åka in till sjukhuset med Casper,då han klagat i några dagar på ont i "poppen".. Efter mycket fjäskande blev det äntligen jakpot i muggen,men dock visades det inget på provet. Men det analyseras vidare,men fick medicin för urinvägsinfektion.

På Söndagen åkte vi och badade på Arenan i skövde. Hampus var med och tyckte det var riktigt kul. Han somnade till slut i barnstolen i omklädningsrummet. =)

Och idag har vi varit hos Mamma och myst. Ska försöka få lite ork och ta mig till Jessica ikväll. Kan behövas lite tid för sig själv. =)

Ja så har det sett ut för oss dessa dagar jag inte skrivit. Får hoppas veckan blir lugn men ändå smått händelserik.

Ha en fortsatt trevlig Måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0