Sista jobb helgen......



Passar på att skriva lite onödigt när jag är hemma på timmar. Barnen är med Mormor och morfar på äventyr och herrn är på vift. Så jag och Wilma har lite egen tid innan det är dags till allvaret igen. Sen har jag 2 "ledig" dagar framför mig. Ska försöka baka och pyssla lite. Igår jobbades det till 4 och sedan kom mina föräldrar på myskväll. Åt onyttigt och kikade på tv.Blev dock en väldigt tidig kväll. Trött som en lite utter har jag blivit. Är i vecka 30 och allt känns så tungt.Hela kroppen är gjord av sten känns det som. Får pusta ut halvvägs i trappan som består av 10 steg. Phu,vad jag önskar jag hade sovrum nere,eller en hiss. Men det är ju "snart" över.

Ska kika igenom lite bloggar som jag inte hunnit med under helgen och sedan blir det till att njuta framför tven.
Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0