Rinner iväg.......



Oj vad tiden rusar förbi på dagarna. Det är mycket som ska hinnas men tiden bara rinner förbi och man har inte hunnit nåt. Hampus vaknar vid 4 tiden på nätterna och i natt likaså. Ammade honom i sängen,men mjölken börjar sina så jag får fylla på med lite mjölkersättning. I natt fick jag gå upp vid halv 6 för att fylla på. Sen somnade jag och Hampus i soffan.Vaknade vid 07:40! Snacka om panik,hade försovit mig.Barnen ska iväg vid 9 tiden och jag insåg att detta skulle bli tajt. Men jag gjorde i ordning mig och Hampus. Gick och väckte Casper och plockade fram kläder. Sen fixa jag frukost och tog på dom. Kom 10 min försent,men jag hann iaf i någorlunda tid. Allt tar lite längre tid nu när man har 3 att ta på och fixa mat till,innan det är dags att fara.
Idag skjutsades det till Elvira som skulle ha kalas idag. Barnen hade haft det jätte kul. Haley tyckte inte det var roligt sa hon,men kul var det mamma! =)
Jag och Hampus for iväg för att lämna bröstpump till Malin. =) Sen drog bilen vidare till Ellie.
Ja och sen var det ju dags att hämta barnen och sedan hem för att äta och sova. Dom hann att leka lite i lekstugan som jag har städat och gjort fin. Innan såg det ut som ett bombnedslag. Undra vad det var för bomb tro.
I morgon ska barnen åter igen till dagmamman,och vad jag och lilleman ska göra är det ingen som vet. Kanske kan bli en och annan promenad om vädret kan tillåta detta. Och sedan är det ju dags att hämta barn igen.
Ja tiden,dagarna och åren går! Hej å hå vad man hinner med!


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Han är sååå söt! =) Stolt du ska vara!! =)

Kramar

2010-06-08 @ 21:08:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0