Trång stuga och ny borstade tänder!

Då ligger man i en trång stuga strax untaför Norrköping.Med ny borstade tänder som smakar mint och 3 sovande barn. Herrn är och diskar,duktiga herre. :p

Åkte i Fredags till Vimmerby,gick på Astrid Lindgrens Värld och hade det mysigt,dock har vädret varit riktigt uruselt. Idag åkte vi till Kolmården,och ska nu vara här till på Tisdag. I morgon blir det djurparken och kika på alla djur. Barnen har haft det kul trots det ur tråkiga vädret. Jag håller alla tummar jag har för att det ska bli finare väder i morgon.Sol kräver jag absolut inte,bara det slutar att regna!

Åter kommer vid senare tillfälle med lite bilder från våran semester tripp...
Nu ska vi sussa så vi orkar med morgon dagen!
Pözz och Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi åker oxå till Kolmården imorgon. :)

2010-07-25 @ 23:58:08
URL: http://familjen5.se/blogg
Postat av: Motorcykeltjejen

Roligt med kolmården! Vi skulle ju ha åkt till Norrköping igår men dem vi skulle till fick förhinder...

Astrid Lindgrens värld skulle jag vilja åka till nån gång! Var det värt pengarna in dit?

Kramar

2010-07-26 @ 08:03:46
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0