Borta för en stund!

Idag bär det av neråt landet... Folk runt omkring mig har lite små panik över att jag inte har någon bil. Själv sitter jag mest och njuter av att inte ha det. Har alltid haft behovet av att ha en bil,eftersom jag bor utanför staden. Men nu känner jag absolut inget måste av det. Ska jag någonstans är det väl bara att ta cykel och försöka få plats med alla mina underbara barn. =) Ne skämt och sido... Jag behöver väl egentligen en bil(ganska stort behov av det) Men jag känner som sagt själv en lättnad över att inte ha det. Mer pengar till folket om man inte har bil. Dock kan jag ju inte ta mig till vännerna. Men det ordnar sig ju alltid på något sätt.

Så vi får väl se  vart det bär iväg,och om jag kommer hem med bil eller inte.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0