Vad är det jag vill?




Lustigt med bloggandet.Ena stunden har man all energi och fantasi till att äga en blogg,andra stunden står allt still och energin man hade är alldeles försvunnen. Första bloggen jag startade handlade om familje livet,sen blev den en ensamstående blogg.Sen raderade vi allt med den att göra och startade en ny (denna). Först var det meningen att den skulle innehålla inredning och handla om förvandlingen av vårt nya "hus". Sen blev det en mamma-blogg och nu allt i allo-blogg,och handlar för det mesta om graviditeten.Och det är ju inte värst ofta jag ens skriver. Får massor med skrivar idéer,men så fort jag sätter mig framför bloggen försvinner allt. Känner bara att jag inte vet vad jag vill. Ska jag fortsätta eller låta den få en paus och hitta inspirationen jag en gång hade? Samtidigt känns det som att det är svårt att hålla sig ifrån en del av "bloggvärlden"
Vad är det jag egentligen vill med denna blogg?
Det är det största frågetecknet jag har över huvudet just nu.


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Ja förstår precis hur du tänker och har själv varit där många gånger. Jag har startat om min blogg, jag vet inte hur många gånger. Den har handlat om allt möjligt, mammalivet, inredning, att vara ensamstående. Men på nått sätt hamnar allt på samma ställe och ibland vill jag ha en blogg som vidar allt i min vardag och nästa vill jag vara helt anonym. Hoppas att du kommer på vad du vill med din blogg snart. De är bara du som kan svara på de. Kram

2010-01-08 @ 22:00:17
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0