3 December


20 dagar kvar då... Till julafton alltså. Skönt att stressen snart är över. =)
Idag har det faktiskt blivit en julklapp mindre på att köpa-klapp-listan. Blev en klapp till Herrn,inhandlade även en "stor" godispåse som är så gott som slut redan. Här gottar vi oss på en Fredag! =)

Herrn lägger just nu puzzel i trappan,barnen sover och jag försöker hitta något recept på någon god efterrätt. Inte alls lätt vill jag lova,har ju inte en helsikes aning om vad jag vill bjuda på. Svärmor och Svärfar kommer nämligen hit på "Adventsfika" på Söndag. Och vill bjuda på något smarrigt. Men phu.... Vad?
Ne jag får väl fortsätta att suga på den karamellen ett tag till.
Om inte ni har några goda recept?

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en bok med massa recept i :). Desserter heter den :) kan du få kolla i :)

2010-12-03 @ 21:35:22
URL: http://Minbebis.com/blogg/mammamalin91

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0