Dop på ingång....

Det börjar närma sig dop dags och jag har redan smått panik över klädseln. Att det första vi tjejer tänker på vet ju redan alla. Kläder är nog det näst viktigaste i våra liv.
Men för att det ska uppfyllas måste man ju ha en plånbok med innehåll. Ja här döljs det då inget. Men vem har en välfylld plånbok nu för tiden?

Kikar lite smått på
H&M och kan inte hitta nåt som min plånbok tillåter. Men drömma kan man ju alltid göra.

För Mamma
 
För Pappa
 
För Dotter 86-128

För son 86-128
 
För son 62-86
 

Något av detta kanske kan inhandlas till dopet som är om ca 1 vecka. =)
Sen har vi det där med dop present... Finns en uppsjö av saker att önska. Dock har jag redan massor med sparbössor och ramar som man brukar få på dop. Så denna gång blir det till att önska andra saker...

Önskelista

 
Tavla från:Studionele

Gåbil från: doppresent.se

Pingu har blivit en av mina favorit grejer...
Så varför inte saker med pingu? =)
  
Pingu : rättstart

Finns massor att önska sig... men har inte hela dagen på mig att leta just nu. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0