En bock för dop på att-göra-listan.

Då var dopet avklarat. Nu är vår älskade Hampus döpt(21/8). Dagen blev riktigt lyckad med god mat och underbar tårta. Vi blev 24 st av 26,alldeles så där lagom många. Presenter fick han som bestod av: Bärsele och overall av sin Farmor och Farfar,Kläder av sin Farbror John och kusin Erik,en urgullig sparbössa i form av en bil av min Farmor,en burk för nappar och en skallra av Ellinor och Joline,ett set pingu tallrikar och 2 skedar av sin Mormor och Morfar,en min första året bok av sin Morbror och "tant" Hilda,av sin fadder jessica och Glenn fick han en mumin body och strumpor,av mina kusiner fick han samma pinguset som av mormor och morfar aom dock får bytas. Som sagt blev det en riktigt lyckad dag.
Så nu är denna stress-vecka över för denna gången. Känns verkligen i kroppen efter ett dop. =)

Tårtorna beställde jag från
Malin som verkligen har lagt ner sin själ i dom. Kom nästan en liten tår när jag var och hämtade dom. =) Helt underbara och smakade precis så gott man trodde. Hon bakar på beställning och jag tycker absolut att ni ska beställa från henne! Massor med mumsiga kakor och tårtor har hon att erbjuda.

Det togs dock inga bilder på själva dopet från min kamera.Men ska inom kort "sno" lite bilder från gästerna. =)

Tårtorna



Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, jag får väl tacka för marknadsföringen här på din blogg. Och jag måste erkänna att jag faktiskt kände mig hedrad när du beställde doptårtorna av mig. Därför kunde jag ju inte bara hafsa ihop något. Nej nej, fint ska det va! :)

2010-08-23 @ 22:31:28
URL: http://rosakisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0