Allt blir till en enda röra......

Här blir det sällan uppdaterat nu för tiden... Är inne varje dag och försöker få ihop något vettigt. Men allt blir bara en enda röra och raderas. Känns som att mina ord är det bara jag som förstår. Att allt jag printar ner bara blir till en enda soppa som inte går att reda ut. Man försöker och försöker,men allt blir bara konstiga ord som inte en enda människa kan förstå. Meningen med denna blogg är att den ska handla om barnen och mitt liv som 3 barns mamma. Kan inte ens minnas när jag skrev om barnen sist. Förutom om dopet då.
Bloggen känns numer okontrollerad och som en onödig blogg. Vem vill läsa mina konstiga ord som ingen förstår. Vem vill läsa om min "tråkiga" vardag. För mig är den inte tråkig,kanske lite väl hektisk ibland. Men så är det ju när man har en halv hönsgård med barn. =) Men vem vill läsa om det? Förvånas av att jag vissa dagar har närmare 50 som läser denna dravel-blogg. Minst har jag 20-30 som läser den. Hade jag läst denna blogg om jag inte ägt den själv? Njae jag tror faktiskt inte det... Vad är det som får er att läsa bloggen? Blir glad av att se och höra att ni läser den,och vill gärna ha mer kommentarer. =) Det sporrar en att fortsätta och försöka skriva vettiga saker och inget onödigt som detta inlägg! Ja idag är det då ingen bra dag. Men det är bara att ta nya tag!

Tack för att ni läser och uppmuntrar mig till att vara en glad och sprallig mamma!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

För mej spelar det ingen roll om bloggen är intressant eller ej, jag läser ändå.. jag läser alla bloggar där jag känner dom som skriver ;)

2010-08-26 @ 15:01:13
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0