Kampsportar



Idag är det våran lediga dag. Och vad händer en dag som denna?Jo,absolut ingenting. Bråkiga barn som skriker och utövar någonslags kamp sport mellan varandra. Det är så våran vardag är uppbyggd nu förtiden. Men deras små leenden får mig att inse varför just JAG blev Mamma. Att få känna sig så där härligt älskad av någon som verkligen behöver en.
 Jag kan lika gärna skriva det jag tänkt skriva för länge sen. Inte så många som läser bloggen ändå och förr eller senare kommer folket där ute få reda på det.;)
Vi ska få tillökning. Och denna gången är det ingen kanin eller något annat slags djur. Nej,vi ska få oss en liten bebis. I December får vi reda på när detta underbara underverk kommer till jorden. Så mitt humör och alla känslor där inne i kroppen är verkligen inte som dom ska. Men det blir ju bättre med tiden. =)

Nu ska det lagas brakmiddag och sedan ska jag försöka få ut mina små vildingar till huset. Ska försöka få med oss lite prylar och börja pyssla i ordning. Här i våran gamla koja bor vi bland lådor och tomma väggar. Så nu är det dags att flytta.

Ha en fortsatt trevlig Dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! Jag har vetat det ett tag, för dina föräldrar har skvallrat för Annika, men nu är det alltså lite mer officiellt.

Anade det redan tidigare när du skrev ngt om hur du mådde...



Ha det så bra!

KRAM Elin (Robban, Wilmer och Lowa hälsar säkert ;)

2009-11-19 @ 16:12:53
Postat av: Camilla

GRATTIS! Vad roligt med tillökning. Är det därför du mått dåligt? kram kram

2009-11-19 @ 19:22:02
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Motorcykel...Bruden

Hej hej!! =)

Tack så mycket!!

Är nöjd med vårat nya sovrum! =)



Hur går det för er då?

Har ni flyttat in ännu?

Kramar

2009-11-24 @ 15:55:49
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Motorcykel...Bruden

Grattis har jag ju glömt skriva!! =)

Gud så skoj!!

Vad många "85.or" det är som väntar barn och har fått barn nu för tiden!



Sköt om er!

Kramar



2009-11-24 @ 15:57:26
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Kul :) tillökning lika bra att ha tät mellan jag har ju nästan börjar om tre gånger :) Eftersom mina barn är 25 19 11

2009-11-25 @ 20:26:11
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0