Åter i bruk....

Idag har barnen äntligen fått åka till dagmamman och jag har jobbat. Casper's feber är borta och Haley's har inte dykt upp igen. Barnen blev helt överlyckliga när dom fick åka dit och leka med barnen.
Efter jobbet har det dock inte blivit mycket gjort.Herrarna är i huset,men jag och Mamma tog oss en ledig dag. Har knappt sovit 3 timmar i natt (om ens det) och känner mig inte kry.Men igår fick jag packar-rycket och packade hela 19 lådor. Nu har jag bara en låda kvar och en herrans massa mer att packa.Men råkar ha en snäll granne som fixar lådor åt mig. Så det är förmodligen mer på ingång. Uh,vad jobbigt det är att packa med småbarn. Jag packar och dom packar upp,eller packar en massa annat som en och annan banan,godis, och lite annat smått och gott. Casper blev nöjd när han fick sig en egen låda att leka i och jag lika så. Då blev det iaf ordning i lådorna. =)
I morgon får det vara dags för mer packning,i min enda låda om jag inte hunnit få mer.Men först ska det jobbas 6 timmar.

Hur ska ni tillbringa eran vecka då?





Bilderna är: Privata


Kommentarer
Postat av: jessica

nu börjar de likna något:)

2009-11-16 @ 20:53:12
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tror att jag har några lådor i garaget om det krisar

2009-11-16 @ 22:37:34
URL: http://www.bellaochputte.se
Postat av: jerry

De e bra till mkt lådorna hehe :P ser kul ut :P

2009-12-09 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0