Till dig....



Älskade lilla bebbe där inne. Nu har du legat och ruvats färdigt där inne i magen.Tiden har både gått fort och sakta på samma gång. Och nu är tiden som vi väntat på äntligen här. I 265 dagar av 280 har du legat i min mage och växt,blivit den du är. Du har fått händer,fingrar,tår,hår,ögon... ja allt en liten kropp ska ha.
Att 2 människor kan skapa en liten människa tillsammans är något helt otroligt. Att det sedan på vägen kan gå både bra och dåligt är något vi inte kan rå på. Det skrämmer mig. Det enda vi kan göra är att hoppas och tro att allt ska gå bra under en hel graviditet och förlossning.Att du ska få stanna här hos oss.
Idag är det 15 dagar till det beräknade datumet och för mig är det 15 långa dagar.Varje kväll hoppas jag på att det ska kännas en konstig värk i magen så vi äntligen får träffa dig. Sängen är bäddad och vagnen står i vardagsrummet och väntar på att användas. I en låda i byrån väntar det en hel del kläder som mormor och jag har införskaffat. Mest i blått eftersom vi tror du är en liten pojke. =) Jag har under mer än hälften av graviditeten varit säker på att du är en flicka.Men det sista har jag fått griller i huvudet och nu har jag ändrat mig.
Så en blå overall är med i BB väskan,en blå dress och sedan neutrala bodys så klart. I fall att du nu skulle vara en liten tjej. =)
Dina syskon väntar för fullt på dig... Haley vill att det ska bli "sommar" så du kommer ut. Casper pratar massor om babis och klappar på min mage. =) Du kommer få så mycket kärlek här ute och nu tycker vi det är dags att du kommer ut.

Det är många som har gissat på när du kommer,hur lång du är och hur mycket du väger.Och självklart om du är en pojke eller flicka. Mormor tror du kommer i morgon 5/5 så du har i natt och hela morgon dagen på dig. =)
Annars har vi massor med olika bud och det ska bli spännande att se vem som kommer närmast.

Älskade lilla varelse där,välkommen ut när du känner dig redo!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fint skrivet Annie! Kom en tår i ögonvrån...Lycka till med förlossningen!

2010-05-04 @ 11:00:31
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se
Postat av: Anni

lilla gumman vad fint du skrivit

blev riktigt rörd



din mor

2010-05-04 @ 16:25:48
URL: http://inredninglitenochstor.blogg.se/
Postat av: jessica

va gulligt skrivet:)

2010-05-04 @ 17:49:57
URL: http://jessisdesing.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fint skrivet :) hoppas den lille kikar ut snart!! spännande :D ja de där med minnet är knepigt alltså =P haha jösses. hoppas du mår bra nu å att det inte tar för lång tid innan bebisen kommer!

2010-05-05 @ 18:34:23
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0