Gårdagen.....

Humöret har börjat lätta och min älskade och snälla Mamma har kommit och hjälpt mig så jag har fått vila.
Så nu är jag lite piggare och ser lite gladare på livet igen.

Igår var det tydligen min födelsedag och som jag skrivit är jag inget större fan till dessa dagar. Så gårdagen var den sista födelsedagen jag tänkt fira. Från och med nu är och förblir jag 25. =)
Dagen firades dock med lite besök och tårta. Först kom Ellie och dotter med en underbar present.


Sen kom Svärmor,svärfar och min Mamma på besök.Min pappa hade otursvis åkt på magsjuka och kunde inte följa med. Men dagen ska ju firas en gång till och då får han hålla sig frisk! =)
   

Dessa skor fick jag av svärmor och ljusstaken fick jag av mina föräldrar. Fick ett linne,schampoo,balsam,strumpor,3krukor med blommor i av svärmor och svärfar. Och ett träd av mina föräldrar. Mer presenter kommer det komma vid senare tillfälle då bebben tittat ut.

Denna dagen ska tillbringas i hemmet med barnen och herrn. Hoppas på att humöret blir bättre under dagen.
Tjingeling så länge!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0