En söndag som alla andra....



Dröjer lite smått mellan uppdateringarna i denna små tråkiga blogg. Men så får det bli nu ett tag framöver.
Idag är det Mors dag och det firas inte speciellt mycket. Är hos mina föräldrar med barnen medans Herrn är och fixar ärenden. Inhandlade blomma och min kära mammas favorit godis innan vi for hit.
För övrigt kommer dagen bli som alla andra dagar.

I veckan börjar herrn att jobba igen och barnen ska till dagmamman. Vad jag och Hampus ska tillbringa dagarna med,är det ingen som vet än. Känns faktiskt lite skönt att inte ha något planerat ibland.

Nu har har jag svamlat färdigt för idag. Ska försöka hinna med lite tätare uppdateringar i framtiden.
Ha en underbar Mors dag!


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Hoppas att du har haft en underbar morsdag. Kram

2010-05-30 @ 20:33:15
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0