5 Maj och ingen har kikat ut....

Min söta Mamma har ju fått för sig att bebben skulle kika ut idag. Än så länge har det inte kommit någon bebbe,men den har ju några timmar på sig. =) Värk och sammandragningsfronten är än så länge lugn. Igår hade jag dock starka och jobbiga förvärkar,men inte fasen kan det sätta igång inte. Nepp,den har bestämt sig för att stanna!

Idag är barnen lediga från dagmamman och vi har varit på en tripp i stan. Kikat efter lite blommor,men kom inte hem med så mycket mer än med 3 magar fulla med glass. Satt på torget och njöt med varsin glass. Casper har dock inte riktigt lärt sig hur man äter en glass. =) Mer glass på jackan än i magen.
Sen for vi hem och åt lite mat. Snart ska vi förflytta oss till altanen och njuta av solen och värmen.
Önskar jag kunde få ordning på altanen snart,men vi har bestämt att framsidan är just nu det viktigaste. Så det får jag väl hålla med om kanske. =) Men skulle ju inte sitta fel med en mysig altan och något att sitta på kanske! Men allt har ju sin tid,och det är ju inte sommar riktigt än.

    
Bild lånad av: Ikea.se


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

du har inte uppdaterat på några dagar, den lill* kanske är påväg nu!!! =)



Tackar, ja cykeln är snygg! Kul att ha en annan färg än svart!



Hoppas du får en mysig helg!

Kramar

2010-05-07 @ 13:15:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Lisa

du får inte göra uppehåll såhär, man tror ju direkt att bebben tittat ut!! har den det?

2010-05-07 @ 18:15:42
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0