Sista dagen och dåligt besked.

Ja idag var den sista dagen på jobbet. Tjatat om det mycket och nu är den verkligen här. Känns redan tomt och saknar redan alla. Men har inte tänkt försvinna för alltid och kommer allt att hälsa på. Så lätt slipper ni mig inte. =)
Fick även besked på proverna jag var och tog i måndags.Tyvärr så visade dom att mitt Hb bara går ner mer och mer och att det tyvärr går för snabbt. Den 11/3 hade jag 93 i hb i måndags hade jag 90 och då har jag ändå tagit dubbel dos sen torsdagen. Så nu blir det alltså samma visa som med sonen.Jag ska få injektioner 2ggr i veckan,med start nästa vecka. Hur länge jag ska hålla på vet jag inte riktigt än,men det lät som att det skulle vara i 4 veckor.Och sedan nya prover igen. Så vi får hoppas jag hinner få alla innan bebben dyker upp. När jag ändå hade BM på tråden tog jag upp mina sammandragningar,och antagligen tål jag inte Niferexen.Man kunde tydligen få sammandragningar av detta. Så nu får vi hoppas att dom håller sig lugna.

I morgon är vi ju som sagt lediga.Och vi ska försöka komma upp i tid för att handla lite god mat. Om inte den gravida fött i natt ska vi dit och plocka påskris och ta promenad. Om det nu inte regnar och blåser för fullt. Då får det bli något annat. =)

Nu ska det bli mys framför tven med popcorn och lite annat onyttigt. =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Va tråkigt att ditt Hb har gått ner. När jag var i tonåren var inte mitt Hb mätbart alls. Jag hade inget järn i kroppen alls. Så jag fick sprutor med järn varannan dag ett tag. Inget roligt. När jag väntade sonen låg de ganska bra men då tog jag blodförtunnande sprutor istället. En om dagen i magen. 232 st blev de totalt.... Hoppas att injektionerna kommer hjälpa dig. Kram

2010-03-18 @ 22:58:59
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: camilla

hoppas de hjälper med sprutorna:) vem e den gravida ( om man får fråga)=)

2010-03-19 @ 14:32:16
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0