Måndag


Igår blev det skumbad för barnens del och för våran del blev det film kväll.Kikade på Luftslottet som sprängdes. Inte lika bra som jag trodde tyvärr och har man läst boken,upptäcker man att det är massor som saknas i filmen.Men den gick i alla fall att se. =)

Måndagen startade tidigt trots ledigt.Upp och ta feber på barn,Casper hade 37,3 (ingen feber än) men Haley däremot hade 37,8. När ska dom få vara lite friska? Mamma kom vid 9 och jag begav mig för att ta prover och handla till bakning. Bakar ur: Baka i långpanna(aftonbladets bakbok) Väldans konsigt recept,får se hur detta slutar.
Promenad väder är det idag för övrigt,men eftersom barn är sjuka så får vi hoppa över detta idag.
Får ta oss en mysdag här inne ist.

Nu ska jag återgå till bakningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0