Måndag

Ja då börjar min barnledighet. Lämnade barnen vid 9 och ska hämta dom vid 16 tiden. Just nu njuter jag av tystnaden här hemma. Det enda som hörs är Wilmas suckande då och då. =) Misstänker dock att när det gått några timmar börjar jag sakna dom.
Hunnit med rätt mycket redan. Bäddat sängarna,städat upp efter barnens morgon lekning,stoppat in tvätt i maskinen,plockat ur och i diskmaskinen. Och snart har jag tänkt ta en liten promenad med hunden.

I helgen har jag och barnen tillbringat mesta tiden själva. I lördags inhandlade vi vårjackor. Lika bra att passa på innan utbudet försvinner. Sen åkte vi till mina föräldrar och åt mat. På söndagen hanns det med massor. Färgade håret,städade på övervåningen och fick upp mina tavlor i sovrummet. Sen när åkte vi iväg för att inhandla present till vännens bebis. Haley har valt med omsorg. =)

Det var allt jag hade att erbjuda för stunden. Kommer säkert mer inlägg under dagen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0