Fuskstart....



Idag har vi fuskstartat med påskris i Haley's rum. Haley har valt färgerna själva och pyntat riset med.
Känns lite tidigt eftersom det är ca 2 veckor kvar.Men något måste man ju få fuska i. =)

Annars så har vi handlat bland alla galna människor på Willy's. Trodde inte det skulle vara så mycket folk kl 10:30,men ack vad fel jag hade. Det är bra konstigt att dom som har mest bråttom inne i affärerna är pensionärer. Men det faller aldrig fel att man får sura blickar,och kundvagnar i baken om man inte skyndar sig fram. Varför har dom så bråttom???
Det brukar inte vara det roligaste att handla med 2 barn,men idag var Haley's helt underbart snäll.Så fast Casper var grinig och strunta i vad jag sa,så var det ändå en fröjd att handla med dom.
Nu vilar Casper i sängen och Haley kikar på film. Jag sitter här och har ett halvt öga på förlossningskliniken. Sådant program man INTE ska kika på när man är gravid. Men samtidigt väldigt intressant.

Hade planerat björkrisplockning,men vet inte om det blir så än.Får se hur vädret är och om damen orkar. Annars får vi se vad som hittas på.
Vad ska ni göra i helgen då?


Kommentarer
Postat av: camilla

Jo ja minns henne väl:) ska hon ha snart? Jo man känner sig ensamstående men samtidigt så finns han ju där ibland...På kvällarna och helgerna men på kvällarna e de bara 1 timme sen ska Alfred sova..Och då tycker jag han kan ägna lite tid åt att häjlpa mig men..Du verkar veta vad de handlar om?! Tack för kramen..Kramar

2010-03-19 @ 15:14:10
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0