Dagens äventyr


Idag har det varit en dag full med "äventyr". En riktig rolig dag.
Gick upp tidigt och åt frukost. Tog sedan en promenad för att leka och umgås med E och hennes son A. Blev bjudna på våfflor denna dagen till ära. =) Mysigt och gott.
Sen lämnade jag och Haley av Casper hos mamma och sedan var det dags för BM besök. Allt såg bara prima ut och bebben där inne växer som den ska. Följer sin kurva så fint så.
Åkte och hämtade sonen och sedan blev det ett litet bad för barnen. Och nu ligger dom och sussar.

I morgon blir det Lokalen för barnen och för mig blir det sjukhusbesök och ännu lite järn i kroppen. Sedan ska det försökas hinnas med ett skövde besök för att kika på lite vår skor. Har mina uggs som jag bokstavligen slitits ut av mina tunga fötter,och nu börjar det bli en aningen varmt med dessa. Annars blir det Fredags mys och helg planering.

Ska försöka få min otäcka eld i halsen att ge sig,undra om stå på huvudet kan hjälpa?
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: unique

Jag fick aldrig någon våffla. Får nog ta igen det känns det som

2010-03-27 @ 16:54:02
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0