Då var det dags igen.


Igår togs det prover efter barnmorskan och idag fick jag svar. Än en gång ligger mitt Hb(blodvärde,järnvärde) för lågt. Med Casper hade jag ett Hb på 87 och denna gång har jag nu 93. Dock tidigare denna gången än med Casper. Så nu ska jag ta mer prover och äta mer järntabletter. Kände på mig att det skulle bli så här denna gången oxå. När barnmorskan ändå lyssnade på hjärtat igår så kände hon lite på hur bebben låg.Det gjordes även för 2 veckor sedan och då låg huvudet redan neråt,och även denna gången låg den så.Magen har sjunkt ner och jag känner mig väldigt osäker på datumet 19:e Maj.Men bara för det så kommer den säkert senare.
Boxas för fullt i magen och det är en väldigt vilding där inne. =)

Idag är tröttheten väldigt nära tillhands,efter en arbetsdag. Nu är vi och besöker min Mamma och sedan ska vi åka lite cross här i skogen. Casper har fått dille på Cossen. Och ett jäkla humör till råga på allt. Imorse mosade han en hel banan genom att kassta denna i golvet,allt för att han INTE ville ta hostmedicin. Igår gapade han och skrek allt för att han inte ville ha overall på sig. Vart ska detta humör ta vägen tro?Är det trots eller gräns testning?

Ikväll blir det nog mys framför tven och försöka få upp tavlorna.Har bestämt mig för att vara lite vågad och gå på
Ensamma Mammans råd. =) Jag sätter upp båda tavlorna ihop! Tröttnar jag så är det ju inte mer än ta ner den.. =)
 Nu ska jag se vad mina busar hittar på.
Ha en fortsatt trevlig Fredag


Kommentarer
Postat av: Therése

Det är alltid lika spännande att se vilket datum som barnet bestämmer sig för att titta ut!

Jag har fått både för tidigt...gått över...och sista gången kom det på exakt beräknad dag!



Lite kul att du är beräknad till den 19 maj,

det är min store killes födelsedag.

(Men han å andra sidan kom ju 6 veckor för tidigt)



Ha en skön fredagskväll nu...Kram!

2010-03-12 @ 17:19:22
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0