Våran Lördag

Idag överraskade vi barnen med en liten biltur. Bilen stannade i Skara på Sommarland. Gissa om barnen blev glada när dom upptäckte vart vi hade landat. I morse packade vi smörgåsar och badkläder,och packade oss in i bilen som små sillar(ja här behövs det en mini buss). Vi berättade inte för barnen vart vi skulle åka,utan sa att vi skulle på picknik. Haley blev som sagt överlycklig!
Trodde inte Casper skulle våga åka så mycket där inne,men jag hade som vanlig fel. =) Han åkte så gott som allt han fick åka,och Haley åkte allt oxå. Bada gjordes det oxå,var tydligen inte så varmt i vattnet dock.Men i barnbadet gick det att bada. Jag får ju inte bada riktigt än,så jag och Hampus fick hålla oss på land.Så nu är jag röd som en kräfta =(... Det brukar jag aldrig bli,har nog inte blivit det på massor med år. Men idag har jag dragit till med den rödaste färgen jag kunde hitta. Mindre snyggt,men det försvinner väl inom en snar framtid! =)












Tack mina underbara godingar för en helmysig dag!
Älskar er av hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0