Våran lilla tripp....

Har för en stund sen kommit hem efter trippen. Hittade det jag sökte och nu verkar vi vara redo för dop!
Visste vad jag skulle köpa i present så det var inte så svårt. Men kläder till Haley är lite svårare att finna.
Men lyckades hitta en klänning som jag tror att hon blir nöjd med och vita leggins till.

Köpt på h&m
 Hon har kommit i den åldern då inget som jag väljer passar. Allt är fult och går absolut inte att ha på sig. Eller kommit in i,hon har varit i den åldern ett bra tag. =) Så det är bara att hålla tummarna och hoppas på att det duger åt damen.
Casper behövde bara sandaler så det fann vi det oxå. Hampus behövde inget annat än en keps,men det fanns det tyvärr inte.Inte i hans storlek iaf. Och jag har redan fixat kläder som får duga. Sen om det blir det i sista minuten det vet man aldrig. Kräsen så...

Nu ska jag försöka gräva fram nåt att äta och sedan är det dags för att hämta barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0