Vart tog tuppen vägen?

Idag var vi inte direkt uppe med tuppen. Gick upp vid halv 10. Men skönt att få sova lite längre när man annars får gå upp kl 5 på morgorna. Idag är det min första lediga dagen utav mina 2 dagars ledigt. Skönt att vara ledig från allt stoj på jobbet just nu. Här hemma har vi inte direkt planerat något,finns inte så många att göra saker med då alla jobbar vid denna tiden. Men en sak ska vi göra och det är att städa lite här hemma. Herrn i huset fyller år idag och då ska huset skina och lukta grönsåpa. =) Ska inte fira förän i helgen,men vi ska allt ha lite hemma mys och försöka få ihop något gott att smaska på. Någon som har något tips på något riktigt smarrigt och över det vanliga?  

Det är ju tid för tulpaner så här års och jag älskar verkligen dessa blommor. Men igår när jag och dottern var och handlade fick vi rosor med oss hem. Inte konstigt då herrn fyller,men även dessa blommor är en av mina favoriter. Känns så fräscht med lite färska blommor här hemma. Blommor gör en pigg och glad inombords.



Nu ska vi sätta fart och laga lite mat.
Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0