Vad sjutton???



Oj vad snopen jag blev när jag loggade in mig här på min blogg. Hur skjutton ser det ut,ja ja det är bara att hänga med i svängarna och vänja sig vid det nya utseendet.

Idag har jag varit på besök hos BM. Gick fint, ligger något under kurvan,men annars såg det helt okej ut. Hjärtljudet var på 139. Mitt blodtryck är som vanligt lågt,men det är ju bättre det än för högt.
Järnet håller tyvärr på att sjunka rejält.Så nu gäller det att käka piller. Nästa vecka ska jag till Läkare angående mitt kliande. Blir skogstokig av allt kliande. Dom ska kolla levervärdena så får vi hoppas att det inte är därför det kliar som attan.
Barnen fick vara hos en vän undertiden. Kunde ju tyvärr inte lämna dom hos dagmamman. Samma gäller i morgon så jag får stanna hemma med dom små en dag till. Men i helgen blir det jobb.

Om en stund kommer min mamma som ska vara barnvakt,medans jag och Jessica är och kikar i stora staden.
Var ett tag sen man kunde shoppa lite smått och gott. =) Ska passa på att kika på presenter till barnen. Deras födelsedagar dyker ju strax upp. Lika bra att spana. 

Ja det var allt för mig för denna stund. Hoppas ni har en bra dag!
 


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Åå, hoppas du hittar nåt snyggt i stan!



Ja, det är synd att dom krånglar till det så på blogg.se...

Men, men..det är väl bara och logga in och se glad ut!



Hur går det med magen då?

Sparkas det??

Kramar

2010-01-28 @ 19:39:28
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi ska ha kvar Elvira hos Berit, tycker hon är alldeles för bra för att bytas bort även om det kostar oss lite.

Men sen så får dom ju bara gå vissa tider på dagis (tror det är 8-11) och det passar inte oss tycker jag.

Men visst jag förstår ju folk som byter för man sparar ju ändå en del pengar.

2010-01-28 @ 22:10:36
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: Therése

Hoppas du hittade nåt fint när ni var iväg på er shoppingtur :-)

Alltid skönt att få komma iväg en stund själv utan barnen!

Ha det så gott...Kram!

2010-01-28 @ 23:20:44
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Webmastern

Jaduh är det problem nu igen med bloggen,

eller vad menar du på har dom gjort om inställningarna och allt? :D

Well du vet vart webmastern finns så,

nu kan jag ju med detta med design och kodning på blogger så ja nu är det inga problem ^^



Trevlig helg kram!

2010-01-29 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0