I brist på annat

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen.Har haft den där roliga jobb helgen framför mig.Men i morgon är den slut. Tänkte jag skulle tagit mig tid för bloggning senare eller i morgon efter jobbet. Men fick 5min över. =)
Kikade in på tradera och hittade en underlig pryl. Var bara tvungen att spara bilden och visa er. (jag är en underlig knöl jag vet) =) Eller så hade jag inget bättre för mig.



Kan ni gissa vad detta är för en pryl?

Nu blev det en liten bloggning iaf. Men det bjuder vi på. ;)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gissar på ett bad för småbarn.. eller en väääldigt låg tvättkorg

2010-01-17 @ 22:26:49
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se/
Postat av: Therése

Jodå...jag vet faktiskt vad det är för nåt...ett ihopvikbart badkar ;-)

Vi har funderat på en sån till lilleman nu när vi inte har badkar längre!

Vet du vad dom heter??

Tänkte leta på blocket och tradera.

Kram på dig!!

2010-01-17 @ 22:48:55
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0