En mamma vet vad som behövs...



Fick en glad överraskning när min lilla Mamma kom och hälsade på idag.Hon hade köpt dom där efterlängtade uggsen. Jag har varit såå sugen på att skaffa mig ett par nu i vinter. Och speciellt nu när jag har något ivägen som gör det svårare att ta på sig skorna. Hon hade sett mig kämpa för att få på och av mig skorna igår,så när hon hittade dessa kunde hon inte låta bli. :) Tack snälla söta rara älskade Mamma!!!

Igår blev det allt lite shoppat med vännen. Hittade ett par mammabyxor som jag ska bo i under graviditeten ,en blå mamma tröja fick också hänga med hem. Finns inte så mycket "mamma affärer" här i närheten. Men H&M har i alla fall några plagg att erbjuda. Fynda även 3 små ljuslycktor och stenar från Hem Och Hobby. Mer än så hittade jag inte.

I helgen kommer det inte hända så mycket mer än att jag kommer bo på mitt jobb. En del av mig ser faktiskt fram emot havande ledigt. Slippa gå upp i ottan,slippa jobba när alla andra är lediga och slippa alla dessa jobb helger. Men den andra delen kommer sakna arbetskamraterna och dom underbara människorna jag jobbar "åt/hos". Fast ibland behöver man ha lång ledigt för att få uppskatta och sakna det man har igen. Så är det ju med allt här i livet. Eller...håller ni inte med? 

Nu ska det mysas med godis och frukt framför let's dance!
Ha en trevlig helg alla!!!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

dom ser dö sköna ut . Kul vilken snäll Mamma :)

2010-01-29 @ 21:10:25
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har! Hur gammal är din lilla buse? SÅg att du är gravid? När är syskonet beräknat? nyfiken



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 @ 08:36:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0