En glimt in i hallen

Det går sakta men säkert framåt med möbleringen i våran nya lya. Mycket som fortfarande saknas,men allt har ju sin lilla tid.
I Lördags var jag och tjejerna på äventyr på
IKEA.För min del blev det grejer till hallen här nere. Och som vanligt så följer ju en del annat smått och gott med hem. Konstigt hur det kan bli så. =)

 



Nu är det bara resterande delen av hallen kvar. Hyllor ska upp och barnens lilla hörna ska göras i ordning. Önskar man kunde få ordning så fort man flyttat in,men tyvärr så funkar ju inte verkligheten så.
Det va allt från våran lilla hall så länge...


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

O vilken fin hall ni har! Jag bara älskar golvet. Och tavlorna över krokarna var en riktigt smart idé. Den ska jag spara på. Kram

2010-01-07 @ 12:52:16
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0