Kalas och oväder.........

Helgen har varit händelserik med kalas och snöoväder. Riktigt mycket snö har öst ner över sverige och våran "by". Bilar har varit insnöade,fastnat och skapat olyckor. Ja nu har vi i alla fått den där vintern vi bönat och bett om i alla år. Klagat har vi gjort över att vi knappt haft någon vit jul. Ja,nu har vi fått så vi teg i alla fall.
Men inget ont som inte har något gott
med sig,eller vad säger man?

Kalas blev det i alla fall,dock kunde ju inte alla komma pga ovädret. Men efter mycket skottande och hämtande så fick barnen sitt kalas.I morgon är det dags att väcka Haley på morgonen med paket och vacker sång. Tänk att det är 4 år sen jag fick känna hennes varma lilla bebis kropp i min famn. Hon blir så stor min älskade ängel.

I morgon kommer gänget som inte kunde komma i Lördags. Om med gänget menar jag min bror och hans Hilda. Låter som en hel skock ska komma,men så är det inte.

Kalaset blev i alla fall lyckat även om inte alla kom. Barnen fick öppna sina efter längtade presenter och fick äta sina tårtor. Vad kan man mer begära.







Snön täcker ju det mesta nu förtiden,och för att vi inte ska glömma denna vinter kan man ju alltid ta ett kort. Jag har tagit några få,men hinner nog med att ta några fler innan snön försvinner. Ska ju vara vinter i 1,5 månad till. Gissar på en vit Midsommar!Härligt........
Wilma har dessvärre haft lite problem med att kunna göra sina behov. Har inte alls varit lätt att hjälpa henne på traven på våran baksida. Stackars hund som får trava i denna djupa snö.


Våran baksida. Lekstugan syns knappt längre.

Wilma på bajs äventyr

Men envis som hon är så lyckades hon ta en liten tripp i alla fall. =)

Nu ska jag fixa i ordning lite att äta och sedan,ska jag bege mig till staden för att köpa lite tillbehör till i morgon.
Haley längtar och vill redan gå och lägga sig. Minns själv hur jobbigt det var att sova dagen innan den stora dagen. Men vi får hoppas hon lyckas somna ikväll.


Kommentarer
Postat av: Therése

Javisst är det väl otroligt med all denna snön!!!

Och jag håller med dig...möjligheten finns nog att det blir en vit midsommar i år hihihi!!



Vilka jättesöta barntårtor ni hade på kalaset,

förstår att barnen måste varit nöjda ;-)



KRAM på dig!

2010-02-23 @ 23:19:52
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Amal

Hej! vad gör du dina designe jag menar din header

ohh jag vill oxå fixa en design till mig själv :)

blir bara avundsjuk när jag ser din snygga <3 header :) snälla jag vill bara veta hur man eller vilkne sorts hemsida använder du? /Amal:)

2010-02-26 @ 18:28:28
URL: http://amalhussein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0