Torsdag


Känner mig verkligen lagom trött på att vara hemma nu. Men idag fick det bli så igen. Och samtidigt var jag tvungen att åka in till labb i morse för att ta faste prover. Men det gick fint och här sitter jag. Har ätit en god frukost men dom små älsklingarna. Och nu är det full rulle här hemma. Haley har fortfarande feber och jag börjar undra när det ska ge sig. Casper's ögon börjar däremot bli bra nu. Men ändå har dom fullt med energi i kroppen och över som vanligt någon slags kampsport.

Ska försöka sätta igång med lite röjning i garderob och skåp här hemma.
Kan behövas,och har man ändå inget bättre för sig så kan man ju passa på.
Så mer spännande än så blir nog inte våran dag.

Vad händer för er en dag som denna?


Ha en fortsatt trevlig dag

Bilden är lånad från
Tradera/väggord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0