Tisdags bestyr

Då sitter man här med två lekande sötisar vid sin sida,håret på sne i mys kläder och utanför fortsätter det att snöa. Idag har vi haft sovmorgon (brukar vi alltid ha när vi är lediga). Lika skönt varje gång. Barnen är snoriga och nu har Haley åkt på feber,ont i halsen och öron ont.Men nu hostar hon inte så hon kräks längre. Casper är fortfarande gleggig i ögonen och hängig. Nu har dessa tider börjat igen. Barnen skulle varit hos dagmamman i några timmar medans jag var på möte i eftermiddag. Men eftersom dom inte är så krya hjälper min snälla mamma mig med barnen. Och hur det blir i morgon det får bli en kvällsfråga. Men skulle tippa på att jag får vara hemma med dom. Om vi har tur och barnen är friska till helgen,blir det Ullared. =) Barnens födelsedagar börjar närma sig.Och det bästa stället att fynda är ju i ullared har jag hört. =) Någon som har något förslag på vad man kan köpa till en 4 årig tjej och en 2årig pojke?

Nu ska det ätas en god frukost och sedan in i duschen för att sedan lukta nyponros.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Aldrig roligt mede sjuka barn. Här är vi förkylda, dock är det jag som är mest förkyld. Noah gnäller ingenting, så det är nog inte så farligt.



När det kommer till presenter är det alltid svårt tycker jag. Nu när Noah fyllde 2 år önskade vi oss mest praktiska saker (eftersom han fick så mycket leksaker i julklapp). Men något han verkligen gillar är briobanan, Cars (Disney figurerna) och Byggare Bob. Finns ju jättebra Duplolego med Byggare Bob. Har varit mycket populärt. Till en sessa har jag tyvärr inga förslag så här på rak arm, men det kan väl inte vara så svårt. De brukar ju tala om ganska klart och tydligt vad de vill ha. =)

kram kram

2010-02-02 @ 13:14:45
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0